'VEREDEVERE', O LIVRO-CD DE GUILHERME E BASTARDO

Header image
Watch video
Gefinancierd op 25 / 11 / 2014
Gecofinancierd!
Ontvangen
$ 4,261
Minimum
$ 4,125
Optimum
$ 5,970
89 Co-financiers
Channel
  • Bijdragen $ 16

    LIVRO-CD 'VEREDEVERE'

    Com a tua contribuiçom aparecerás nos agradecimentos no Livro CD 'Veredevere' e enviamos-che à tua casa (de graça) 1 cópia do Livro-CD 'Veredevere'

    > 39 Co-financiers
  • Bijdragen $ 27

    LIVRO-CD + 2 ENTRADAS

    Com a tua contribuiçom receberás 2 entradas para o concerto de apresentaçom e além disso aparecerás nos agradecimentos no Livro CD 'Veredevere' e enviaremos-che à tua casa (de graça) 1 cópia do Livro-CD 'Veredevere'Camisola de Guilherme e Bastardo

    > 24 Co-financiers
  • Bijdragen $ 43

    LIVRO-CD + 2 ENTRADAS + 2 CAMISOLAS

    Com a tua contribuiçom receberás 2 camisolas exclusivas de Guilherme e Bastardo, 2 entradas para o concerto de apresentaçom e além disso aparecerás nos agradecimentos no Livro CD ' e enviaremos-che à tua casa (de graça) 1 cópia do Livro-CD 'Veredevere'

    > 06 Co-financiers
  • Bijdragen $ 65

    LIVRO-CD + 2 ENTRADAS + 2 CAMISOLAS + 1 LIVRO DA EDITORA AXÓUXERE

    Com a tua contribuiçom receberás sem despesa de envio nenhuma 1 livro da Editora Axóuxere, 2 camisolas exclusivas de Guilherme e Bastardo, 2 entradas para o concerto de apresentaçom e além disso aparecerás nos agradecimentos no Livro CD ' e enviaremos-che à tua casa (de graça) 1 cópia do Livro-CD 'Veredevere'

    > 04 Co-financiers
  • Bijdragen $ 87

    A CHEGADA DAS NAVES

    Sessom personalizada de Guilherme e Bastardo na tua própria casa (Galiza) além disso receberás 2 entradas para o concerto de apresentaçom, aparecerás nos agradecimentos no Livro CD ' e enviaremos-che (de graça) 1 cópia do Livro-CD 'Veredevere'

    > 04 Co-financiers
  • Bijdragen $ 163

    FESTA BASTARDA

    Fazemos um concerto no teu bar, loja, local social, espaço auto-gerido, etc (Galiza). Além disso, aparecerás nos agradecimentos no Livro-CD ' e enviaremos-che (de graça) 2 cópias de 'Veredevere'

    > 02 Co-financiers

About this project

AJUDA-NOS A EDITAR O NOSSO PRIMEIRO LIVRO-CD

Behoeften Taak Minimum Optimum
Gravaçom e produçom do livro-CD
Processo de gravaçom em estúdio, mistura e masterizaçom do disco para MP3 e CD. O processo de produçom e ediçom dos materiais que vam ir incluidos no Livro-CD vai por conta da Axóuxere Editora.
$ 1,628
Despesas de fabricaçom e envio das recompensas.
Custos para a fabricaçom das camisolas e despesas de envio das recompensas
$ 868
Promoçom e Distribuiçom dos Livro-Cd's
Promoçom, distribuiçom e envio à médios, promotores, salas de concertos, etc. dos Livro-Cd's.
$ 1,845
Behoeften Materiaal Minimum Optimum
Fabricaçom dos Livro CD's
Custos de fabricaçom do CD e de impressom do livro
$ 1,628
Totaal $ 4,125 $ 5,970
Noodzakelijk
Additioneel

General information

'Veredevere' une poesia, música e discurso crítico para mostrar as possibilidades de encontro entre os seres humanos além dos desinformativos, a manipulaçom e o hiperconsumismo das sociedades atuais.

Raízes da tradiçom galega com influências da world-music, da eletrónica libertária, do rock xamânico, do etno-pop, do post-punk e das vanguardas mais descontraídas de todos os cantos do mundo. Uma celebraçom do carpe diem e do poder de transformaçom que cada pessoa guarda no seu inconsciente, uma apelo direto ao inconformismo e a açom.

Belangrijkste kenmerken

O resultado quer ser um livro-CD autogerido, autoeditado e distribuído de jeito autónomo e com licença livre. Os materiais para a criaçom do livro vam ser todos naturais: madeira, redes, fios, teias, papel reciclado.

O 10% do obtido com a venda dos livro-CD's irá para as Escolas de Ensino Galego Semente, e concretamente para o seu novo centro educativo no bairro de Teis, em Vigo. As Escolas Semente som uma iniciativa sem ânimo de lucro e de caráter social, um espaço de uma pedagogía transformadora ao serviço dos interesses populares (coeducaçom, assemblearismo, Interaçom com a natureza, respeito pola autoregulaçom da criança...).

O disco sairá sob licença livre Creative Commons BY-NC-ND e através da Axóuxere, iniciativa cultural comunitária que dá suporte técnico e criativo ao projeto.

No Livro-CD pode-se encontrar poesia, música e desenhos, além de múltiplas colaboraçons:

Najla Shami (vozes), Mig Seoane (guitarra elétrica), Xavi Carreira (guitarra elétrica), Jose Pons (trombone de varas), Fran Sanz (baixo elétrico), Olga Alonso (bateria), Sopa de Pedra (vozes, percussão de mão) , nenoescuro (bases eletrónicas, nei e guitarra elétrica), a magia de Cremildo Bahule e os desenhos de Séchu Sende

1-8.jpg

Waarom is dit belangrijk

Este é um projeto para pessoas que confiam em que se pode caminhar por vieiros diferentes, só há que os lavrar quando ninguém passou ainda por eles. É possível mudar as cousas.

Sempre acreditamos na autogestom, mas há sítios aos que nom podemos chegar sozinhos, e agora precisamos a vossa colaboraçom para conseguir o nosso maior repto.

Precisamos a vossa ajuda para levar a cabo o nosso sonho!

Doelen van de crowdfunding campagne

Estamos a pôr toda nossa boa energia e ilusom na composiçom e na gravaçom deste disco, e queremos ter a oportunidade de lhe dar um suporte físico que lhe faça justiça.

Podedes ajudar-nos a conseguí-lo adquirindo qualquer uma das recompensas que vos oferecemos.

Com as vossas contribuiçons cobriremos as seguintes despesas:

  • Gravaçom e produçom do Livro-CD.
  • Fabricaçom dos Livro-CD's.
  • Promoçom e distribuiçom
  • Despesas de fabricaçom e envio das recompensas.

Caso superarmos o orçamento ótimo, o dinheiro sobrante irá para a gravaçom de um videoclipe musical.

Graças a todos vocês seguro que o fazemos possível!
Lembrem que não se vos vai cobrar nada até que alcancemos o nosso objetivo!

4-1.jpg

Team en ervaring

Guilherme e Bastardo levamos 3 anos tocando aqui e acolá, experimentando, partilhando a nossa alegria e colaborando com músicos de mui variados estilos. Temos participado em múltiplos encontros artísticos e culturais em diferentes pontos da Galiza e o norte de Portugal. Tratamos sempre de surpreender com o bom humor, a teatralidade e a nossa inesgotável energia.

A poesia, bem de autoras/es galeg@s como o citado Álvaro Cunqueiro, Rosalía de Castro, Celso Emilio Ferreiro, Xelís de Toro, Raida Rodríguez, bem lusófonos como os do poeta e performer brasileiro Márcio-André, ou o escritor moçambicano Cremido Bahule, bem dos próprios textos de Xurxo musicados magistralmente por Alfredo, é um ingrediente indispensável da nossa banda.

Guilherme e Bastardo somos:

Xurxo Nóvoa Martins: voz, coros, pandeira do mar (sea drum), hang, gaita, pandeireta

Alfredo Dourado: voz, coros, guitarra, bouzuki, pandeiro, bombo inflamável.

1-6.jpg

Social commitment